Resveratrol di dalam Vivix Shaklee

Tahukah anda, Vivix merupakan sebatian resveratrol anti penuaan paling berkuasa, paling tulen dan paling kuat zaman ini. Dalam kajian makmal, bahan-bahan dalam Vivix telah menunjukkan memberikan kesan positif melalui empat mekanisme utama penuaan selular.
Soalnya, begitu banyak suplemen berasaskan resveratrol di pasaran, tetapi kenapa anda perlukan Vivix?



Mengapa Vivix lebih baik berbanding semua resveratrol lain di pasaran?

Dr. Stephen Chaney, seorang profesor biokimia dan pemakanan di University of North Carolina – Chapel Hill, telah mengarang lebih 80 kajian yang diterbitkan dalam sains dan jurnal perubatan, beliau menyatakan:
“Jawapan kepada soalan itu kerana resveratrol dalam Vivix bersifat tulen berbanding resveratrol lain di pasaran.” Hasil kajian Universiti Harvard pula menunjukkan jumlah resveratrol yang diperlukan oleh setiap orang adalah dalam skala yang lebih banyak.

Kebanyakan resveratrol di pasaran tidak cukup tulen. Anda boleh uji sendiri ketulenan setiap satu suplemen. Mudah sahaja, cuba masukkan dalam peti sejuk beku. Tengok samada ianya membeku atau tidak.
Kalau beku: tidak tulen
Kalau tidak beku: tulen

Di atas adalah penilaian secara ringkas sahaja. Sekiranya resveratrol yang anda ambil tidak tulen, anda akan merasai kesan sampingannya lebih berbanding kesan baik yang sepatutnya anda perolehi dengan pengambilan resveratrol.

Gabungan Resveratrol dan Polifenol Jadikan Vivix Antipenuaan Terbaik

Salah satu resepi terbaik Shaklee adalah kebijaksanaannya menggabungkan resveratrol dengan polifenol semulajadi. Vivix mengandungi polifenol yang kaya dengan asid elagik, ini sesuatu jumlah yang tidak terdapat di dalam wain merah (wain merah dikatakan mengandungi khasiat resveratrol tertinggi).

Asid elagik menghalang enzim yang terlibat dalam pembentukan protein AGE, iaitu salah satu daripada empat pusat mekanisme penuaan selular. Resveratrol mempunyai kesan ke atas enzim ini, tetapi menyekat tiga kunci lain mekanisme penuaan selular.

Secara ringkasnya, menambah kompaun polifenol yang mengandungi asid elagik dan 10 lagi polifenol bersama-sama resveratrol telah menjadikan Vivix lebih berkuasa berbanding suplemen berasaskan resveratrol tunggal atau polifenol tunggal semata-mata.

neesa halim
0133638180

0 comments:

Post a Comment