MENTOR BISNES PALING AWESOME DI SHAH ALAM

Sesiapa yang berminat hendak memulakan perniagaan atau bisnes yang modal rendah dan berbaloi baloi?. Neesa hendak menjadi mentor pada sesiapa yang berminat untuk menambah pendapatan dengan projek buat duit bersama bisnes shaklee. So perlukan mentor yang awesome maka neesa perlu anak didik yang awesome dan lebih awesome daripada neesa untuk neesa guide sehingga berjaya.


Senarai attitude dan sikap yang awesome perlu ada :

1. Sedia menuntut ilmu secara offline dan online walau di mana serta bila bila masa sahaja


2. Sikap komited yang tinggi untuk mengenal produk dan mengambil peluang dan ruang untuk upgrade kefahaman dan penghayatan terhadap produk. 


3. Mempunyai handset dan data internet sebagai gadgets bisnes. Ada laptop lagi bagus sebagai tambahan. Tiada laptop tiada masalah. On jer bisnes secara offline. 


4. Sentiasa ada masa untuk berkongsi idea dan pendapat untuk kita sama sama berjaya sebagai keluarga dalam team Elegant. Anda bekerja dan tanggungjawab dalam kerjaya? Tiada masalah boleh sahaja selagi anda menyelesaikan tugas anda sebaiknya dan anda juga mampu memastikan bisnes juga maju. 


5. Sentiasa positif sentiasa proaktif - moto Elegant. Sebab dalam bsrbisnes kita perlu praktikkan SWOT bisnes. Walau ada weakness kita boleh overcome all the problem. Tiada masa untuk meratapi segala negatif negatif di persekitaran kita.



KENAPA SAYA MENTOR YANG AWESOME?



1. Saya akan memastikan partner bisnes sentiasa peka dan updated dengan info terkini


2. Sentiasa wujudkan kelas offline atau online mengikut topik produk/task yang berkaitan Supaya semua partner sentiasa maju dan  bertambah baik dalam bisnes shaklee.


3. Saya seorang leader yang akan memastikannya anak buah mahupun partner sentiasa terbaik dalam team Elegant. Nak yang terbaik kenalah buat yang terbaik. 

4. Bertapak dalam bisnes shaklee baru tetapi sudah menggunakan produk shaklee ini sudah hampir 3 tahun. 

Nak tahu lebih lanjut semestinya menjadi salah seorang team elegant iaitu di bawah legasi Neesa Halim. Tiada istilah leader kaya cepat dalam bisnes shaklee. Leader tak buat sales pun takkan dapat sales juga. Maka kita sama sama pasti berjaya mendapatkan bonus dan rebut peluang sebaik sebaiknya.


Neesa halim

0133638180 

Www.wasap.my/0133638180

ID shaklee : 1295428

0 comments:

Post a Comment