Kenapa pilih Produk Shaklee sebagai Supplement nombor satu?

"Saya taknak makan supplement banyak-banyak nanti buah pinggang rosak" - statement dari customer saya
Tapi ini produk Shaklee kak.




Neesa amat dan sangat yakin dengan produk keluaran Shaklee. Rasa selamat sangat dengan Shaklee. Bukan setakat selamat sahaja tapi produk atau kandungan yang digunakan amat berkualiti. Bayangkan sekiranya ada aduan produk shaklee maka Shaklee akan menghentikan pengeluaran dan akan menjalankan siasatan terhadap kualiti pengeluaran dan penghasilannya. Pihak shaklee sudi membantu beliau tetapi malangnya beliau sendiri telah menutup akaun facebook beliau akibat terkesan dalam viral yang beliau pos dalam facebook beliau. 

Malah, ada customer yang pernah mengviralkan di Facebook tentang salah satu produk shaklee yang dimakan telah menyebabkan dia sakit perut dan apabila berjumpa dengan doktor. Doktor tersebut telah mengesahkan beliau ada fibroid atau cyst. Dalam perubatan pun cyst atau fibroid tidak akan tumbuh seminggu dua. Apabila pihak shaklee 

Penyakit seperti fibroid mahupun cyst tidak akan tumbuh dan membesar cepat dalam seminggu dua minggu. Ini amat tidak logik akal. Produk Shaklee akan mengesan sesuatu bahan atau bendasing dalam badan yang tidak sesuai dalam badan. Itu sebabnya badan beliau dapat mengesan dan memberi tindak balas. Agak-agak kalau beliau tidak makan produk shaklee tersebut, adakah beliau akan mengetahui tentang kewujudan bendasing dalam badan beliau. 

Di saat syarikat supplemen lain spend berjuta-juta untuk marketing dan advertisement, Shaklee masih teguh spend berjuta USD untuk research dan development produk.

Shaklee pilih untuk bayar bonus pada pengedar untuk kongsikan kebaikan Shaklee, bukan spend pada artis atau orang cantik (yang tak makan shaklee pun) jadi duta. Kami sendiri yang amalkan maka kami sendiri menjadi testimoni produk shaklee ini sendiri. 

Syarikat lain mungkin tak yakin nak dedahkan produk masing2 pada 'judgement' research third party, tapi Shaklee berani benarkan Dr Gladys Block untuk jalankan Landmark Study yang tujuan utama nya nak jawab persoalan macam customer sis tu...

..makan supplemen rosak buah pinggang.

Dan jawapannya - tak.

Tak rosak buah pinggang. Tak rosak hati. Tak rosak jantung. Tak de toksik. Neesa yakin dengan produk shaklee amat berkualiti dan selamat digunakan. 

Kalau suruh pilih supplemen tanpa kajian vs Shaklee, off course pilih Shaklee selalu.

Neesa Halim 
Daebak Yo bersama Neesa 
elegant training and consultation services 

0 comments:

Post a Comment