Jom ketahui kebaikan-kebaikan lobak ungu di dalam vivix



Ini adalah senarai kebaikan lobak ungu di dalam vivix yang perlu sahabat-sahabat semua ketahui. Ramai yang bertanya pada Neesa tentang keberkesanan vivix ini apabila kita amalkan. Neesa nak cakap atau kongsikan bahawa Vivix Shaklee ini bila makan setiap hari maka ia bergantung pada tubuh badan kita. Sebab ada orang dia cepat tetapi ada juga sebaliknya. 

Namun apa pun yang penting sekarang ini adalah setiap orang pastikan konsisten setiap hari mengamalkan vivix shaklee ini sebab badan kita memerlukan pengaktifan sel sel dalam badan supaya sel sel dapat bertindak aktif dan pantas. Selain itu, vivix membantu memastikan kesihatan secara menyeluruh. 



Lobak ungu memastikan badan kita tidak cepat menerima keradangan. Radang berlaku apabila cepat kulit kemerahan dan sebagainya. 







Selain daripada itu, lobak ungu sangat bagus untuk membantu tubuh kita untuk melawan penyakit yang ada atau singgah ke badan kita. Sebab itu kita perlu pastikan pemakanan kita berkhasiat. 

So korang apa yang Neesa nak share ini adalah mengenai lobak merah di dalam vivix. Maka cubalah kita hendaknya menjaga kesihatan secara konsisten setiap hari. Tidak lupa juga senaman secara sihat. 

Neesa Halim 
Elegant Training & Consultation Services 

0 comments:

Post a Comment