Siapa Neesa Halim?

Nama diberikan panjang dan istimewa. tapi cukup orang mengenali Neesa Halim. Neesa merupakan seorang SID SHAKLEE yang mula bertapak di Shah Alam terutama di kawasan Seksyen 7, Shah Alam. Dan kebiasaan Neesa akan COD barang barang shaklee area Klang, Shah Alam dan Kuala Lumpur.

Apa yang sahabat sahabat faham tentang produk shaklee ini? shaklee ialah merupakan produk yang mempunyai LANDMARK STUDY di mana shaklee akan di uji secara saintifik. Bukan setakat LANDMARK STUDY tapi shaklee turut mendapat perhatian daripada ANGKASAWAN dan ATHLETE. nampak tak sebab kenapa mereka ini perlu menjaga kesihatan dan perlu mengoptimumkan kesihatan mereka. Maka mereka telah memilih shaklee dalam membantu mereka.



Kenapa Neesa menceburi bisnes Shaklee ini kerana sebelum neesa bermula bisnes ini, Neesa menggunakan produk shaklee terlebih dahulu. Betul menggunakan shaklee terlebih dahulu. Neesa Cari untuk menyusukan anak pertama Masa itu rasa macam kurang susu (penyusutan). Terjumpa kawan merangkap senior di universiti Masa Neesa belajar dulu. Neesa Cuba satu produk iaitu ESP SHAKLEE.



Mula Mula kenapa makin bertenaga ini? Tapi susu makin banyak. Ini luar biasa sebab asalnya mahu memastikan anak pertama cukup dan mengeyangkan apabila menyusu tapi neesa dapat menambahkan tenaga begitu la ceritera apabila bulan seterusnya neesa membeli meal shake pula. Alhamdulillah percubaan rasa ingin Cuba Cuba membuahkan hasil kesihatan.

Shaklee ini memang memberikan kesan kepada Neesa untuk neesa masih meneruskan perkongsian kebaikan produk shaklee ini kepada sahabat sahabta, keluarga dan orang ramai. masih ramai lagi tidak tahu mengenai shaklee mempunyai kualiti yang tinggi.

Dengan izin Allah swt, neesa berjumpa dengan produk shaklee ini.

so betul orang cakap tak kenal maka tak cinta. Makanya jom la mencuba produk shaklee tapi yang penting korang kena la konsisten sebab kesihatan ini Ada surut dan naik. Peranan kita kena kekalkan ataupun up kan kesihatan kita lebih optimum.

Itulah sedikit sebanyak ceritera neesa berjumpa dengan shaklee.



Neesa Halim
0133638180
neesahalim86@gmail.com

0 comments:

Post a Comment