Apa yang membuat Shaklee berbeza?

Ramai orang di luar sana sentiasa dalam minda mereka apalah neesa ni taksub dengan produk shaklee kan? So apa yang neesa nak share hari ini ialah apa yang membuatkan Shaklee berbeza dari Syarikat lain.

maka hari ini neesa nak pecahkan tembok halangan dan meningkatkan kefahaman u olls semua mengenai perbezaan SHAKLEE ini berbanding syarikat lain. So korang tarik nafas lapangkan minda sebelum baca sharing dari Neesa ok.


Ini adalah point-point sedikit sebanyak neesa nak terangkan kepada sahabat-sahabat neesa yang lain mengenai kekuatan SHAKLEE ada: 

๐Ÿต️ Sebagai sebuah Syarikat pemakanan semula jadi nombor satu

๐Ÿต️ Syarikat pertama di dunia yang diperakui Climate Neutral ( pengeimbangan perlepasan karbon secara total untuk memberi kesan impak yang sifar kepada Alam sekitar)

๐Ÿต️ Atlet telah menggunakan produk shaklee dan menjana 54 pingat emas. Bukan sebarang orang atau mak cik bawang mengamalkan Produk Shaklee ini tau. Para atlet mengamalkan produk shaklee tau konsisten bagi menjamin kualiti kesihatan atlet. So korang Produk Shaklee adalah produk supplement yang terbaik.

๐Ÿต️ Menjalani ujian untuk ketulenan Dan keselamatan .produk dengan lebih 80000ujian kualiti setiap tahun. Ini adalah dibuktikan dengan LANDMARK STUDY. Bukan sebarang KAJIAN dilakukan di atas produk shaklee ini. Ini di uji oleh para saintis dan mereka akan mengeluarkan RESEARCH REPORT mengenai produk SHAKLEE. Shaklee antara syarikat yang paling berani tanggung risiko  untuk para saintis menguji produk SHAKLEE ini.

๐Ÿต️ Memenangi anugerah untuk amalan perniagaan yang mampan dan relationship bentuk dalamanyang mesra Alam untuk ibu pejabat. Jangan main-main ok sebab Shaklee juga mengaplikasikan atau mengamalkan konsep mesra alam.



Shaklee juga mempelopori model perniagaan yang memberikan pilihan kepada orang ramai untuk bekerja dari rumah, menghabiskan lebih banyak masa melakukan perkara-perkara penting.

Bayangkan kita semua memperolehi pendapatan yang sihat dengan membantu yang lain, membayangkan perniagaan yang mewah, memperolehi pendapatan yang sihat, ganjaran kewangan, perjalanan mewah dan pengikhtirafan untuk membantu orang lain.

Tapi semua di atas perlulah mempunyai keinginan Dan usaha yang berganda untuk maju dalam bisnes, rajin dan Ada iktizam kuat.

Neesa Halim
0133638180

0 comments:

Post a Comment