Jom ketahui bisnes yang mula dengan modal rendah.

Jom ketahui bisnes yang mula dengan modal rendah. Ramai yang tanya Neesa bagaimana hendak memulakan dengan bisnes? Pesanan utama dari Neesa ialah pastikan bisnes yang bermodalkan jumlah rendah. Kenapa? 

Ada banyak sebab kenapa Neesa tidak galakkan sebab tidak semua mempunyai dana kewangan yang tinggikan. Maka untuk langkah selamat ialah pastikan semua memahami konsep bisnes. Elakkan hutang. 

Maka Neesa hendak bantu sesiapa yang nak bisnes tetapi modal yang ada di bank atas poket hanya sedikit tetapi mahukan untung dan bonus bisnes berganda. Shaklee adalah yang terbaik antara bisnes yang selamat dan berkualiti. Produk yang dijual ialah produk yang terbaik untuk semua orang. Shaklee mengawal quality produk shaklee. Dan Shaklee Malaysia berbeza pengeluaran mengikut syarat KKM yang dibenarkan. Maka jangan terkejut tau tertanya-tanya kalau ke luar negara tengok produk atau packaagingnya berbeza. 
























Ini bukti kenapa produce shaklee adalah produk yang bagus digunakan dan diamalkan. Neesa memang amalkan setiap hari dari vitamin supplement, skincare YOUTH sehingga penggunaan bahan pencuci baju dan basic H. Kerana Alhamdulillah Neesa sendiri amalkan termasuk la anak-anak  Neesa menggunakan herbal blend dan Baby Shaklee.




Nak join bigness dan menjadi bisnes partner. Jom Neesa nak cari setiap negeri dan setiap daerah. Sebab ramai sangat nak order Shaklee dengan Neesa secara COD. tapi manakan mungkin betul tidak. Kalau ada ramai, lagi baguskan.

Neesa Halim
013-3638180
1295428

0 comments:

Post a Comment