Punca Busung dan cara mengatasi Jantung Bengkak

Customer ni seorang businessman, Encik F. Call sebab nak beli Vivix sebab perutnya busung. Buncit macam mengandung 5 bulan. Saya minta beliau check dengan Dr. dulu untuk sahkan apa masalah yang sebenar. Selepas jumpa Dr., Encik F bagitau Dr kata jantung beliau bengkak. Lain-lain masalah kesihatan takde. Beliau nekad nak cuba Vivix. Saya dah terangkan tentang produk, cara makan dan isu healing crisis. 


Alhamduillah dia tekad nak ikhtiar dengan Vivix, ambil dua botol dan jadi ahli terus. Baru beberapa hari ambil, Encik F dah mengadu rasa sakit dada dan lemah seluruh badan. Saya cuba bagi cadangan untuk kurangkan healing crisis. Beliau setuju untuk cuba dan nak teruskan makan Vivix. Kemudian selang beberapa hari Encik F mengadu badan terlalu lemah hingga tak mampu pergi bekerja. Tapi beliau teruskan juga pengambilan, sambil update hampir setiap hari tentang healing crisis yang makin teruk. Hampir dua minggu Encik F tak dapat bekerja akibat healing crisis. Habis sebotol, masalah healing crisis tadi dah berkurang. 


Perut yang membusung dah mengempis katanya. Masuk botol kedua, Encik F hantar gambar selfie. Katanya beliau terkejut tiba-tiba naik jeragat gelap sebesar cap ibu jari atas hidung beliau. Saya ambil masa untuk tanya sejarah Encik F untuk cari kemungkinan punca. Ikut pembelajaran dari pakar-pakar, jeragat adalah salah satu healing crisis yang berkait rapat dengan nyahtoksin bahan tertentu dari badan seperti logam berat atau bahan kimia. Akhirnya Encik F baru teringat, waktu muda dulu beliau bekerja di kilang simen selama bertahun-tahun dan memang terdedah dengan pelbagai bahan yang berbahaya. Bekerja pula tak ada protection gear/ wear yang sempurna. Saya minta Encik F bersabar, mungkin jeragat tu adalah tanda toksin lama nak dikeluarkan.


Walaupun saya dimarahi isteri Encik F (kerana dituduh penyebab suaminya tak hensem selepas naik jeragat πŸ€£πŸ˜…)... Encik F nekad teruskan juga pengambilan Vivix kerana beliau rasa badan lebih sihat dari sebelumnya. Alhamdulillah, selepas botol ketiga.. temujanji dengan Dr. mengesahkah jantung Encik F dah tak bengkak lagi dan kembali normal. He live happily with Vivix until today. The End. (Tepuklah! πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ)


*Encik F tak izinkan saya share gambar beliau. Beliau juga enggan ditemubual. 😷


Alhamdulillah #vivixeffect #konsistenvivix #jantung #jeragat #atasitoksindalambadan 

0 comments:

Post a Comment